Torsdag

2010-03-11 12:27:17
Yeah, jag har inte orkat vara aktiv, haft liiiiiiite annat att göra men nu är jag här och jag vet att ni gillar't!
Igår var jag hemma för jag hade sån grym migrän och mensvärk, det gick ju inte över så jag är hemma idag också(Y) Så snart tänkte jag försöka göra svenskan som ska lämnas in imorgon, om jag har böckerna hemma vill säga, vetefan om jag har.

På lördag blir det iallafall schlagerkonsert på Frideborg, vi ska inleda allt genom att springa in på scenen och sjunga La de Swinge, opepp? OHJA! Och på söndag är det tydligen nån högmässa som vi ska sjunga på med kören, kommer troligen inte åka dit eftersom jag inte kan låtarna(:

Iallafall, vi är lediga på måndag för vi har hemstudiedag, engelska nationella på tisdag(opepp), lediga på onsdag och sen är resten av veckan ganska lugn;D så nästa vecka SKA jag vara i skolan alla dagar(de få dagar det nu är) utan att bli sjuk!

Nu ska jag försöka äta en macka, knarka värktabletter, slänga ut idioterna i trädgården och sen försöööka göra svenskan. Önska mig lycka till med det sista.

Puss


Tänkte bara upplysa om att jag hatar vintern och vill ha sommar! Nej det är inte mina tjocka ben, det är en gravsten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0