sjuk

2010-03-22 12:57:18
Yes, så hade man sån där gullig huvudvärk igen, jag som verkligen va pepp och hade bestämt att jag INTE skulle bli sjuk den här veckan. Ja det sket sig ju kan man säga.

Iallafall, i lördags tog jag en tripp med mami och papi till torp, fick en hårtork i och med att min andra tar hur jävla lång tid som helst att få hela håret torrt med. Fick även New Moon som precis hade kommit ut, så nu ska jag och syster sitta och dregla till den ikväll hade vi tänkt(/) Ny concealer då min gamla va slut och två somriga nagellack;D Nu hoppas jag bara att snön ska smälta ordentligt så att sommaren snart är på g:D  Jag ska bli såå brun i sommar så ni kommer tro att jag är neger(/)

Hela gårdagen gick åt att skriva en äcklig uppsats om andra världskriget, jag lykades påbörja tre stycken innan jag kom på att jag kunde slå ihop dom och få en enda stor uppsats om nazismen under andra världskriget;D

Nej nu ska jag sätta mig och läsa och bara ta det allmänt lugnt.
Puss

Ps: om någon känner ett jättestort behov av att hjälpa mig med en desigt till bloggen så får ni gärna säga till:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0