Hemstudiedag

2010-03-15 13:54:37

Ledig idag då, HÖ-HÖ! Nejmen, inte världens roligaste dag när man vet att man har så jävla mycket att plugga! Så nu sitter jag här oduschad och lagom ofräsch och försöker skriva ihop något som låter relativt vettigt till en diktanalys. Efter det ska jag plugga kemi utav helvete för att lyckas få godkänt på provet, vilket jag säkert inte får ändå, yey!
Efter det tar jag nog en paus och läser lite, hehe(/) sen blir det biologi och genetik till provet på torsdag(N)
Och imorgon är det Nationella i engelska, kan den här vecka bli bättre eller? Det enda som är lite bra är att vi är lediga idag och på onsdag, men dom dagarna lär ändå bara bestå av plugg-.-

Konserterna i lördags gick helt okej förövrigt, jag gjorde bara bort mig litegrann;D

Nej nu ska jag fortsätta skriva diktanalysen, maja bestämde nyss att den ska vara klar vid kl 15.00, SUCK.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0