HELG

2010-03-20 13:53:48
Shit vad jag har varit trött den här veckan fastän vi bara gått tre dagar. Har typ fått plugga varenda jävla dag för alla  prov och skit-.- MEN jag blev godkänd på kemiprovet och min mattelärare sa att jag ligger på VG-nivå i matte. Jag som tycker att jag suger på matte, haha han måste se något jävligt bra som inte jag ser med mina uträkningar-.- Meen ja, den här helgen kommer ju bli riktigt kul, ska plugga till spanskaprovet, göra en uppsats i so:n, plugga till so-förhöret, göra fysiken och säkert massa annat. Kul att jag får ha ett liv på helgen känner jag-.-

Nu ska jag iallafall slänga mig i duschen, fixa mig och sedan åka en sväng till torp:D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0