Yeah

2010-06-14 21:19:03

Innan banketten i torsdags kom mikka hem så fixade vi oss. Hade varit nere hos mamma och fixat håret innan så min syster satte upp det och sen hade hon nåt jävla påhitt om att hon skulle sminka mig, så så blev det! Och jag blev asnöjd;D  Iallafall, hela banketten var så jävla klockren, många skratt, jävligt mycket dans(aj mina fötter, min hals och mina ben dagen efter) och ja, vad ska man säga, en jävligt skön kväll som jag inte glömmer i första taget! Tack till alla som gjorde den här kvällen så jävla bäst och minnesvärd!

Skolavslutningen gick riktigt snabbt, samling i klassrummet, samling i aulan och sen samling för att få betygen. Även där många skratt, en del tårar och ååh vad jag kommer sakna alla! 9C är fan den underbaraste klassen, så himla mycket minnen, skratt och allt med er. Jag kommer sakna alla på något vis!
Mina betyg dårå: 3 MVG, 6 Vg och 7 G, så jag är la relativt nöjd;D
Senare på kvällen var det Soho-club som anordnade discogrej för alla från sjuan och uppåt som slutat skolan så jag och johanna begav oss dit. En grymt rolig kväll, och tack till alla er som gjorde den så grymt värd!   Malin du vet vad vi sagt, återträff om tio år! 

Nu ska jag kolla CSI eller vad det nu är dom glor på;D
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0