Götelaborg

2010-06-01 20:23:26
Och imorse vid klockan 07.35(!!) bar det av till göteborg med alla niorna för att skolan ville visa den "kulturella" sidan av göteborg. så vi skulle gå på konstmuseum(vilket vi gjorde i 45 minuter) ha rast i fyra timmar(shopping) och sen gå in till operan i 45 minuter för att sedan ha en timmes rast till. Under hela dagen köpte jag en väska till syster och ett par glasögon, shit vad cool jag är! men vad var det som var så intressant med att gå på rundvisningar i cirka 90 minuter sammanlagt och sen ha rast i ungefär 6 timmar? Aja, nu är mina axlar, min rygg och mina fötter ett minne blått, R.I.P</3

Resan dit var i alla fall ganska klockren.
Jag: åh, jag trodde att det var rådjur men det var visst bara kossor:(
Maja: ..............det var en häst:(
vi: *dör*

Maja: åh, kolla kossorna:D
Jag: .........det är får:(
vi:*dör*
Så ja, vi ÄR klockrena, inget annat med det!
Och under mer eller mindre resten av resan satt vi och mima till Baby och Eenie Meenie med Justin Bieber:D hähä!

Så nu ska jag kila ut i soffan och glo på Alvin och gänget 2 om jag inte hinner somna innan det:D

Puss.

Kommentarer
Postat av: Maja

HAHAHAH jag älskar oss!

2010-06-30 @ 23:22:58
URL: http://majakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0