förkyld:(

2010-06-16 12:06:16
Toppen att börja sommaren med att bli asförkyld! näsan rinner, jag hostar som satan och min hals gör ont, jippi!  Så nu kan jag inte lägga mig ute och sola eftersom det kan bli värre med solen, jag har alltså suttit inne i två dagar i det här underbara vädret som jag kunde bli grymt brun i-.- I och med att jag itne orkat göra något annat än att just sitta inne-.- Så nu funderar jag på att skita i det mamma säger och gå ut och sola en stund ändå, eller iallafall sätta mig delvis i solen, delvis i skuggan;D

Tror jag får fortsätta fundera ett tag på det, min hals protesterade direkt:(  så jag får sätta mig och läs aen stund nu istället;3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0