Sjuk:c

2010-01-13 20:35:40

Vaknade vid kl 06.00 imorse, stängde av larmet och kände bara hur äcklig jag var i magen, mådde typ illa, hade ont i huvudet och skit. Så jag tog ut kevin, bad mamma sjukanmäla mig och gick sedan och la mig igen. Vaknade vid fem i tolv och mådde så mycket bättre. Vet inte riktigt vad det var, nu mår jag bättre iallafall. Fick dra mig ner till musikskolan en snabbis för att ha sånglektion, vi ska tydligen ha schlagerkonsert i mars, vi ska sjunga La de swinge... JAG KOMMER DÖ!

Nu ska jag försöka göra något vettigt eller sura en stund till-.-

Tycker det är jättegulligt att låta mig hoppas, på ingenting.

Puss


Kommentarer
Postat av: malin

LA DET SWINGA GOES WILD! XD

2010-01-15 @ 19:31:03
Postat av: Lina (>^3^)>

Jag tycker han kan stoppa upp nånting där solen inte skiner :u

2010-01-15 @ 22:52:03
URL: http://enskymtavlina.blogg.se/
Postat av: susanna

Malin: Ja fifan!:D



Lina: Mja, just då iallafall!:u

2010-01-17 @ 13:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0