Sjuk igen-.-

2010-01-19 20:37:06
Jättebra sätt att starta den nya terminen, verkligen! Har redan varit hemma tre dagar och varit tvungen att gå hem från skolan två gånger för att jag mått dåligt. Fick va hemma idag eftersom jag hade så ont i magen och huvudet igår kväll-.- Så nu är jag säkert efter som fan i skolan, toppen!

Ska iallafall till doktorn imorgon och ta några blodprov eller vad det nu var, tror att dom skulle kolla mina värden och lite sånt. Efter det blir det skolan och försöka ta igen lite av det jag missat(Y) På bilden ska vi tydligen ha konsthistoria(?) och jag har redan missat en lektion med det, känns jättebra-.-

Nu funderar jag på att läsa lite engelska eller historia, har nämligen prov på första världskriget på måndag och engelskaprov på fredag, gulligt av lärarna att börja med proven direkt!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0