Onsdag

2010-01-06 20:28:04
Tjänna!
Yes, jag är världens mest aktiva person, mhm! Jag har helt enkelt inte haft någon lust att blogga, så det är så det ligger till:u
Nu ska jag iallafall försöka!

Nytt år och nya tag, det här året ska bli sjukt värt! Om nu bara den här jävla snön kunde försvinna så att sommaren kunde komma, pretty please? Jag ska ha en riktigt underbar sommar har jag bestämt, sommarjobba några veckor hoppas jag, sola och bli jävligt brun, hänga med kompisar, och ha en allmänt soft sommar. Ska försöka bli lite lagom brun innan också, får ladda upp mer solarium(a)

Nu lovar jag att jag ska försöka bli lite mer aktiv här, om det nu faktiskt är någon som läser och är intresserad? Ja, det märker vi väl!

Skolan börjar på fredag, jag vill inte! Skönt att det är temadag så vi slipper vara där så länge-.-

Nu ska jag ta ett långt varmt bad!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0