Lördag

2010-01-09 22:03:15
Och nu var skolan igång igen! Kan man beskriva det på ett bättre sätt än med ett stort SUCK? Nej, skulle inte tro det.
Aja, fredagen var ganska soft, det mest ansträngande var att sitta på en stol i 75 minuter och få skitont i röven, ja, ni förstår hur ansträngande dagen var. Slutade vid kvart i ett och sedan blev det stan med anni, johanna och jeanette för att ta en fika, varm choklad<3

Nu sitter jag iallafall här och funderar på om jag ska orka fixa en header till bloggen. Jag tvivlar på det, men jag ska försöka göra en någon dag, måste komma på vilken storlek det ska vara och lite skit-.-

Jag vill ha sommar nu, kan inte snön bara försvinna?:( Det är svinkallt och halt som bara fan, jättetrevligt väder-.-
Såååå, sommaren får mer än gärna komma nu!

Ska fortsätta sociala mig på msn och försöka göra en ny spotifylista.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0