Lördag

2010-01-23 12:50:35

Jag SKA försöka bli aktiv, jag LOVAR! Men mitt liv är verkligen inte så intressant så att jag skriver om det varenda dag:c

Aja, igår var nog västa skoldagen på hur länge som helst-.-
Första lektionen hade vi engelskaprov som gick sådär eftersom jag inte kom ihåg något om Sydafrika. Andra lektionen fick vi en mattediagnos på sådant som vi inte gått igenom så den gick ju käpprakt åt helvete-.- efter detta hade vi so-förhör som gick skit och biologiprov som gick sådär, så dagen bestod mest av prov och förhör, typ jippi?

Resten av veckan har varit ganska lugn, va hemma i tisdags för att jag mådde dåligt och i onsdags hade jag bara en lektion eftersom jag skulle till doktorn. Inget fel på mig dock;D

Nu blir det nog duschen, fixa sig lite och sen kaaaaanske städa rummet om jag orkar. Vilket jag inte tror att jag gör, vi får väl se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0