Torsdag

2010-02-04 21:20:30
Hihi, ska bara skryta lite om att jag fick MVG ++++++ på min svenskauppsats! Då vet ni:D

I alla fall, nationella nästa vecka, känns ju lagom opepp om man säger så! Har ingen som helst lust att sitta i 80 minuter på tisdag och svara på frågor och för att sedan sitta i nästan tre timmar på torsdagen och skriva uppsats-.- Vi får la hoppas att det går bra, jag SKA ha bra i svenska, det bestämde jag precis!

Som jag sa häromdagen så tonade jag mitt hår, jag konstaterade ganska snabbt att det inte är brunt, det är liksom röd/lilaaktigt eller något. Aja, skitsamma, jag gillar det! Bästa hårfärgen jag haft på länge(:

Och om det någon som vill notera så AVSKYR jag snön. Det är slibbigt, halt, blött och allmänt äckligt just nu, jag hatar att man knappt kan gå utanför dörren utan att slå halvt ihjäl sig-.- Om inte snön är borta innan typ..mitten av mars så ska jag fan gå runt med en eldkastare och smälta den!

Imorgon är det fredag och sen helg, fyfan vad gott! Då ska jag fanimej sova som aldrig förr!

Nu ska jag käka nåt och sen sova för jag håller på att somna på tangentbordet
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0