Sportlov

2010-02-20 22:34:49
Äntligen sportlov, fyfan vad härligt! Men det finns ett yttepyttelitet problem... man kommer ju förfan knappt utanför dörren! Vi lyckades med nöd och näppe ta oss ut till torp idag. Det var verkligen inte mer än så. Det var typ inget folk alls där ute men Nanne Grönwall stod på scenen och sjöng för full hals inför typ femton pers, haha det måste ju varit lyckat! Kan inte snön bara försvinna? Det börjar ju bli löjligt med typ flera meter snö överallt-.-

Nu har jag så grymt jävla tråkigt så det är verkligen inte sant, sitter och nötar spotify samtidigt som jag försöker vara social på msn men det är inte ens kul:c Så nu sitter jag mest och saknar några personer som jag vill träffa:c

Nej nu ska jag försöka göra något vettigt! Ja juste, jag ska hämta chips och pepsi!
Puss

Kommentarer
Postat av: Lina

Lite kul var det väl iallafall? ;d

2010-02-21 @ 01:24:14
URL: http://enskymtavlina.blogg.se/
Postat av: susanna

Ja, men inte förrän du ringde ju(/)

2010-02-21 @ 13:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0