Onsdag

2010-02-17 20:00:44

Chacha!
Jag är grymt trött om någon vill notera, mhm! Första lektionen imorse var sexualkunskap, jomen visst, som om inte vi kan allt redan? Vi såg på en av världens segaste filmer, Love Boogie-.- Den handlar typ om överkåta niondeklassare, jäättekul;D  Men ja,  vi slutade kl 1 och sånt tycker vi om;D

En sak jag inte riktigt förstår mig på är personer som låtsas vara något de inte är? Jag menar, varför inte vara sig själv istället för att försöka vara som någon annan? Först är man emot en sak och sen gör man den saken ändå, dubbelmoral ohyeah!
Personer som är avundsjuka är också något som jag inte klarar av, försök att vara glad för andras skull istället för att bli avundsjuk? Kan man inte vara glad för sina vänners skull är man väl ändå ganska mycket ute och cyklar!

Nu har jag varit djup som en tesked och jag tycker det räcker för ikväll.
Snart lov och då ska jag sova ut, plugga och försöka träffa så mycket roligt folk som möjligt;D
Puss!

BTW: GRATTIS MIKAELA GRUNDÉN SOM FYLLER 16 IDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0