Nationella

2010-02-11 23:37:09
Jag är så grymt lättad nu så det finns fan inte! Har verkligen varit skitnervös heela veckan för nationella, på läsförståelsen failade jag på första frågan så jag menar hur kan det ha gått då? och på uppsatsdelen så skrev jag bara nåt jag tyckte lät bra, hoppas jag får någorlunda bra betyg iallafall(A)

Och nu är min mage i uppror, den håller på och krampar och jag mår illa, så det känns ju toppen! Ska iallafall vara hemma imorgon och vila mig, känns inte som att jag kommer sova särskilt mycket i helgen. Ska upp tidigt på lördag och dra ner till musikskolan för att repa, ta mig hem och fixa mig, sticka iväg på filmkväll, sova borta, komma hem nån gång på söndagen och vila upp mig för att sedan gå till skolan på måndagen. Shit, jag kommer vara död efter den här helgen, men det är nog värt det;D

Nu ska jag ut med hundarna i trädgården och sen sova.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0