Totally dead

2010-12-20 20:28:48
Efter skolan idag gick jag en sväng på stan med lilla pappa och köpte lite julklappar! Så när vi väl kommit hem och käkat så däckade jag på soffan i sisådär en halvtimme innan pappa ba: vet du vad man egentligen borde göra?
jag: mhmmmm..internet funkar ja! eller ja, det borde göra det..gjorde det förut idag.!
han: ....hörde du ens vad jag sa?
jag: ....tydligen inte? jag har ju inte ens använt nätet hemma idag......
När jag sömnyrar, då gör jag det fan med stil och finess!

Nu är det bara två dagar kvar till julavslutningen och jag är såååå pepp på att få sova ut på morgonen i hela två veckor! Har fått världens julkänsla men ändå inte köpt några direkta julklappar, har blivit alldeles för svårt med åren!

Kommentarer
Postat av: elin hallman

sv: Haha, he suuure is ;D

2010-12-20 @ 20:33:12
URL: http://elinhallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0