Julmarknad

2010-12-11 18:56:36
Gårdagens Idolfinal var ju sisådär kan man lugnt säga. Inget speciellt med det, ungefär som ett helt vanligt avsnitt.  Dock tycker jag väl kanske att rätt person vann av de två som var kvar! Men jag anser ändå att ingen av dem borde varit kvar överhuvudtaget!

Idag blev det en sväng till Julmarknaden med syster och fy sjutton vad mycket folk det var! Underbart att trängas med jag vet inte hur många, usch, fy och blä!  Men ja, fick iallafall köpt en adventsljusstake till mamma som jag bara inte kunde låta bli eftersom den var så söt:D

Får se om jag uppdaterar mer ikväll eller om jag sätter mig och kollar film istället!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0