It's just the way it goes

2010-12-23 00:59:07
Äntligen säger jag bara! Så himla underbart att få sova ut på morgonen och bara ta dagen som den kommer i cirka tre veckor! På julavslutningen fick vi bland annat se lärarna som sjöng om den underbara korv som vi får i skolan i princip varje dag. Och därefter treorna som förolämpade oss ettor lite smått. "För det är ettornas fel" istället för "bögarnas fel" om ni inte förstod detta.

Snart får jag nog sova om jag ska orka upp och dra mig ner en sväng på stan med mami imorgon. En dag kvar till julafton och jag är klar med alla julklappar! Det måste vara något slags rekord eftersom jag alltid är ute sista dagen.. Men jag fick iallafall köpt de sista när jag och papi var på torp en sväng förut.

Ska försöka sova nu iallafall och hoppas att jag inte sover lika kasst som förra natten. Vaknade halv fyra och var tvungen att gå upp två trappor för att ta hostmedicin, helt underbart<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0