I will do anything for you

2010-12-22 00:55:29
Är så sjukt trött nu för tiden så jag känner att det ska bli grymt skönt med lov imorgon! Men innan dess så ska vi heja på MP09 i klasskampen och se till att de vinner! Annars är det en skam för hela mediaprogrammet....

Men jag måste bara säga det, jag tycker om min skola! Idag fick vi spela Wii på datakunskapen och sedan på Median fick vi kolla film! Hur awesome som helst:D Filmen var dock äcklig så nu kommer jag tro att det står en stor kanin utanför min dörr....

Har även sovmorgon imorgon och börjar inte förrän kl. 13.00. Så egentligen skulle jag kunna vara vaken halva natten men istället ska jag lägga mig nu och försöka sova bort förkylningen. Det kliar i hela halsen och jag har sån där äcklig torrhosta.
Vem vill inte möta honom i en mörk gränd liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0