Dumma mej

2010-12-23 22:46:00
Hej sötnos. Du vet att jag älskar dig? asså riktigt super duper mega mycket på riktigt va? och även om du inte säger det så ofta vet jag att du älskar mig också. I alla fall lite så att du kan offra några timmar i veckan till mig.
Nu råkar nämligen saken vara så att jag har en sak hemma hos mig som bara väntar på att bli lika älskad som jag är av dig. JUST DET! DU HÖRDE RÄTT! det är en film, nämner inga namn så att ingen känner dig utpekad men jag har pratat så gott om dig inför denna filmen så att den vill träffa dig, och om den har tur bli älskad av dig också. Jag vet att det är dagen innan julafton och i många hem råder julaftons stress om paket som ska slås in, julgodis ska ätas och mysfaktorn måste vara hög! Men denna underbara film vill träffa dig GENAST och paketen slår säkert in sig själva, godiset kan du ta med dig och mysigt blir det! SÅ vill du komma och träffa filmen? <3
Kan inte annat än älska flickan som skrev denna text! Jag måste påpeka att jag var där inom tjugo minuter och filmen var klart värd det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0