Åh härliga julafton

2010-12-25 01:09:19
Så var Julafton över och det har varit sjukt trevlig och väldigt mysig dag! Och jag måste bara få säga det: JAG HAR NUMERA EN SYSTEMKAMERA! Helt underbart! En Canon Eos 550D för er som undrar och jag är så himla nöjd med den:D

Hoppas att alla har haft en jättefin och trevlig dag med nära och kära och att ni är nöjda med dagen:D

Bilder kommer kanske imorgon eftersom blogg.se inte vill samarbeta med mig ikväll och vänder bilderna helt fel...

Nu säger jag natti för imorgon blir det lite mellandagsrea med syster:)

Kommentarer
Postat av: ............

http://www.youtube.com/watch?v=bqi8RIUsH_o&feature=related

2010-12-25 @ 21:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0