Glad påsk everyone!

2010-04-03 13:43:18
Äntligen påsk och ledigt, fyfan vad gott! Så på tisdag ska jag till göteborg med min lilla chiliärta maja och på onsdag kommer åsnan lina hit(: lovet kommer bli lagom värt!  Snart ska jag väl försöka åka med pappa ut till torp, han skulle köpa nån grej och jag har ändå inget för mig, sen blir det väl påsklunch eller nåt.

Vet ni vad jag hatar? Folk som inte står för vad de säger.  Jag menar, hur svårt är det att stå upp för saker man sagt? Jag hatar när personer är helt emot en grej och sedan gör denna grejen, vadå dubbelmoral? Speciellt om personerna dissat att man gör något och sedan gör det själva och förnekar att man dissat det. Jo visst, toppen!

En annan sak jag avskyr är när man snackat med personer och kommit nära dem och helt plötsligt utan anledning slutar de snacka med en.  Man undrar ju såklart vad man har gjort men inte fan får man nåt svar, eller så får man svaret att man inte gjort något men sen dissar den en igen.
Eftersom det här har hänt vid ett flertal tillfällen av olika personer är jag lagom störd på det.

Ja, då har jag varit djup för idag, nu ska jag ta en macka.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0