Tisdag

2009-12-22 20:28:45

Denna dagen har mest gått åt att slappa, det är väl det man ska göra på lovet, eller? Aja, nu sitter jag iallafall och försöker lyssna på min musik samtidigt som mamma kollar på Svenska Hollywoodfruar med Anna Ankal, mest för att se hur irriterande hon är antar jag. Den människan är ju förfan inte klok någonstans? Tacka vet jag Kalle Anka<3  Nu ska jag nog ner till Pellson och se hur han har det, mysa med honom ett tag och sen fortsätta slappa. Eller så ska jag börja städa rummet, vilket känns med lockande? Städa eller slappa? Jag tror att slappa kommer vinna ganska överlägset, får nog ta bort en del grejer från golvet dock. Tänkte förövrigt fråga om någon har lust att hjälpa mig och designa bloggen? Jag suger verkligen på att fixa med koder och sånt:'< Så känner ni för att hjälpa mig så säg bara till;D
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0