Tisdag

2009-12-29 23:34:42
Chacha!
Vaknade vid tio över nio av mobilen som jag hade glömt att jag ställt larm på-.- lyckades iallafall masa mig upp, göra mig iordning och dra mig ner till dagson, vaccinera mig med gardasil och sedan ta en sväng på stan med mami.  Fick ett nagellack och en kajal(Y) efter det så åkte jag med min kära syster ut till verkstan för att kolla hennes bil, höll på att frysa fötterna/händerna av mig bara för det-.- efter detta åkte vi in till stan igen, tog en fika på espressohouse, handlade lite grejer, åkte hem och gjorde tacogratäng. Sedan dess har jag mest slappat;D Men jag har iallafall konstaterat att man hinner en jävla massa om man går upp tidigt, vilket inte är en anledning för mig att gå upp tidigare på mornarna, men ändå;D

Imorgon ska jag försöka dra med elisabeth ut till torp för att shoppa lite, tänkte köpa en ny klocka och även försöka hitta lite kläder:3 Vid kl 19 ska vi ner och hämta lina på centralen och vips så har vi ohyra igen-.-
Hon ska stanna i fyra dagar och vi ska ha massa kul, åka pulka, fira nyår, leka batman och vara allmänt tröga som vanligt:D

Nu ska jag fortsätta nolifa mig.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0