Måndag

2009-12-21 23:30:24

Gick upp vid halv tolv idag för att hinna fixa mig innan vi skulle ut till torp. Vi tänkte att vi skulle hinna innan värsta rusningen men såklart så ärvi sega och kommer inte iväg förrän vid två, så det var typ fullt överallt-.- Hittade inget iallafall, vilket jag verkligen borde göra eftersom det är julafton om...2 dagar! Aja, får försöka hinna med julklappsköpandet imorgon eller på julafton(Y)
Annars har jag väl mest slappat, satte däremot upp julgranen förut, men jag tröttnade så den får bli klar imorgon istället(a) Nu ska jag nog snart sova, jag är verkligen astrött-.-  Vi får väl ser hur lång tid det tar innan jag tröttnar på att blogga, det kan bli väldigt intressant;* Imorgon ska jag iallafall försöka fixa en snyggare design, får nog be Lina hjälpa mig:3
Men nu ska jag som sagt sova.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0