Juldagen

2009-12-25 23:01:36

Denna dagen tillbringade jag hemma, sov till kl 13.10, gjorde mig iordning, konstaterade att det var för äckligt väder för att gå någonstans, så jag satte mig och spelade Mario istället;D Morgondagen däremot kommer nog att bestå av städning, i mitt rum ser det ut som att någon har släppt en atombomb i min byrå så att alla kläder flugit åt helvete! Alltså ska jag försöka lägga mig i lite vettigare tid än igår, vilket var kl 3 :3 Men nu ska jag nog sätta mig och kolla igenom avsnittet av One Tree Hill som jag har kvar, gå ner till katten och mysa med honom och sen göra mig iordning så att jag kanske kan lägga mig vid halv två;D
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0