Julafton!

2009-12-24 22:24:59

Åh, jag tycker om julen, det är så mysigt:D Gick upp vid tjugo i tio för att göra mig iordning, städa lite och sådär. När det var klart så tog vi en sväng till mormor och gav julklappar till henne, åkte hem efter ett tag för att äta julmat(: Efter maten blev det då Kalle Anka, en slags tradition inom denna familjen ^^ och sist men inte minst blev det julklappsutdelning:3 Jag fick:

*ett armband från Tomas Sabo med en liten klacksko som berlock
*ett par jättesöta hörlurar som ser ut som små rosa ankor
*en Kylie Minogue parfym
*skitmysiga stickade sockar
*ett kort laddat med 600 kr på espressohouse
*en ladyshave
*en pytteliten lila plattång

Sen fick jag säkert något mer som jag inte kommer ihåg just nu:3 Jag är riktigt nöjd iallafall(:

Nu ska jag nog sätta mig och spela Mario(/)
Hoppas alla har haft en riktigt god jul:D
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0